Αντώναρος: Η κυβέρνηση αποφάσισε να «διατάξει» δακτύλιο όταν ο κόσμος φοβάται τα ΜΜΜ

«Φαίνεται δεν θέλουν να καταλάβουν οι “ηγεμόνες” κάτι απλό: Οι άνθρωποι μπαίνουν ένας ένας στα αυτοκίνητα τους για να πάνε στις δουλειές τους απλά γιατί εμπιστεύονται όλο και λιγότερο τα μεσα μαζικής μετακίνησης, τα λεωφορεία και το μέτρο. Γιατί δεν θεωρούν, με όσα τους βομβαρδίζουν οι τηλεοράσεις, ότι είναι προστατευμένοι απέναντι στον κορωνοιο»

Αναρωτιέται μάλιστα αν ο μέσος πολίτης θα μπορούσε να αγοράσει πανάκριβο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο και εκφράζει σκεπτικισμό όσον αφορά τη μείωση των αδειών δακτυλίου ενώ αναρωτιέται με ποια κριτήριο και από ποιον.

Για να καταλήξει:

«Τώρα απλά ανάβουν άλλο ένα φιτίλι στην πυριταδαποθήκη της κοινωνικής δυσαρέσκειας που σιγοκαίει. Αν το πάρουν είδηση (που πολύ αμφιβάλλω), θα είναι πολύ αργά.»

Η ανάρτηση του Ευάγγελου Αντώναρου:

«Είναι αλήθεια. Τις τελευταίες εβδομάδες επικρατεί μεγάλο κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Αθήνα. Σχεδόν παντού. Σχεδόν όλες τις ώρες. Σαν να έχουν βγει όλοι μαζί κι οδηγούν το αυτοκίνητο τους να πάνε κάπου. Ταξί να βρει κανείς — τώρα πια — σχεδόν αδύνατο, αντίθετα με όσα συνέβαιναν πριν λίγες εβδομάδες. Οι καθυστερήσεις στη μετακίνηση τεράστιες. Οδήγηση με βήμα σημειωτόν.
Μέσα σ’ αυτή την πιεστική κατάσταση βρήκε την “ευκαιρία” η κυβέρνηση να ανακοινώσει την επαναφορά του δακτυλίου. Με πρόσχημα τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Κι όχι μόνο αυτό. Προαναγγέλλει (για πότε άραγε;) και το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στην είσοδο στη πόλη. Λέγοντας ότι αυτό ισχύει και άλλου στην Ευρώπη. Που αλλού αλήθεια εκτός από το Λονδίνο; Κι όχι μόνο: Ανεμπόδιστη είσοδο στον δακτυλιο θα έχουν μόνο τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα υβριδικά και μερικές άλλες μικρές κατηγορίες. Που αποτελούν δεν αποτελούν 6 με 7 % όλου του στόλου των αυτοκινήτων. Οι ιδιοκτήτες άλλων αυτοκινήτων απλά τιμωρούνται από τους κυβερνητικούς ξερόλες. Λες, κι αν ήθελε, ο μέσος πολίτης θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα πανάκριβο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Και πάμε παρακάτω: Προαναγγέλλεται μείωση των λεγόμενων αδειών δακτυλίου κατά 50%. Με ποια κριτήρια; Από ποιον;
Φαίνεται δεν θέλουν να καταλάβουν οι “ηγεμόνες” κάτι απλό: Οι άνθρωποι μπαίνουν ένας ένα στα αυτοκίνητα τους για να πάνε στις δουλειές τους απλά γιατί εμπιστεύονται όλο και λιγότερο τα μεσα μαζικής μετακίνησης, τα λεωφορεία και το μέτρο. Γιατί δεν θεωρούν, με όσα τους βομβαρδίζουν οι τηλεοράσεις, ότι είναι προστατευμένοι απέναντι στον κορωνοιο.
Κι έτσι η κυβέρνηση, αντί να δει πως θα αντιμετωπισει το θέμα της μαζικής αρνητικής ψυχολογίας, θέλει να επιβάλει το δικό της θέλω. Και με επιπλέον μέτρα αν χρειαστεί. Ποιον συμβουλεύονται πρωθυπουργός και υπουργοί ένας Θεός ξέρει. Μάλλον κανένα. Η μάλλον τους εαυτούς του — που ελάχιστη σχέση έχουν με τον μέσο άνθρωπο αφού δεν βγαίνουν από τα γραφεία τους, αφού δεν κυκλοφορούν όπως ο μέσος άνθρωπος, αφού είναι ζήτημα αν οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μπει έστω και μια φορά στη ζωή τους σε λεωφορείο η τραμ για να πάνε κάπου.
Κι έτσι αποφασισαν να κάνουν τους Αθηναίους να πειθαρχήσουν. Να αφήσουν το αυτοκίνητο σπίτι τους. Όχι γιατί τους έπεισαν. Αλλά γιατί έτσι τους “διατάζουν” να κάνουν. Το έχουν επιχειρήσει συχνά μέχρι τώρα αυτό το πείραμα. Να θέλουν να επιβάλουν, χωρίς πολλή συζήτηση, στους πολίτες τι πρέπει δήθεν να κάνουν. Μερικές φορές με το λοκνταουν, πιο πρόσφατα με τη νεροποντή, συνέχεια τα τελευταία δυο χρόνια με την αποτυχημένη εκστρατεία εμβολιασμού. Και τις περισσότερες φορές έχουν φάει τα μούτρα τους. Τώρα απλά ανάβουν άλλο ένα φυτίλι στην πυριταδαποθήκη της κοινωνικής δυσαρέσκειας που σιγοκαίει. Αν το πάρουν είδηση (που πολύ αμφιβάλλω), θα είναι πολύ αργά.»