Το νέο Renault Arkana, που δίνει πλέον το παρών στην Ελλάδα, μπορεί να είναι coupe, αλλά δεν είναι μικρό. Με το μήκος του να ξεπερνά τα 4,5 μέτρα είναι σαφές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο πιο μεγάλο από το Renault Kadjar, με το οποίο η γαλλική εταιρία διεκδικούσε μέχρι σήμερα ένα κομμάτι της πίτας στην κατηγορία C-SUV. Είναι ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο με πορτμπαγκάζ 480 έως 513 λίτρων, ανάλογα με την έκδοση, με το οποίο μια «ανήσυχη» οικογένεια μπορεί να περιπλανηθεί στη φύση, καθώς η απόσταση από το έδαφος (20 cm) είναι από τις μεγαλύτερες μεταξύ των SUV.

Ένα αυτοκίνητο που προσφέρεται σε όλες του τις εκδόσεις με κάποιας μορφής υβριδική τεχνολογία, είτε πρόκειται για τον 1.3 turbo βενζινοκινητήρα των 140 ίππων με τη mild hybrid υποστήριξη (TCe 140 EDC Hybrid MHEV), είτε πρόκειται για τον «ατμοσφαιρικό» (δηλαδή μη turbo) 1.6 βενζινοκινητήρα που εντάσσεται μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα σε ένα full hybrid σύστημα κίνησης που η Renault ονομάζει Hybrid E-TECH και αποδίδει συνολική ισχύ 145 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη – EDC – 7 σχέσεων για το Hybrid MHEV και 6 σχέσεων για το Hybrid E-TECH.

Όπως δε αναφέρεται στο κείμενο της Renault που δόθηκε στη δημοσιότητα «Στην έκδοση 1.3 TCe 140 micro-hybrid, το νέο Arkana αποδίδει 10 ίππους επιπλέον (αλλά και κατά 20 Nm αυξημένη ροπή – 260 Nm/1.750 έως 3.500 rpm) σε σύγκριση με τον παλιό κινητήρα 1.3 TCe 130 μέγιστη. Αυτό σημαίνει. Έτσι, το νέο Renault Arkana ρίχνει την κατανάλωση συνδυασμένου κύκλου στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 132-138 g/km (τιμές WLTP).

Ενώ με την πλήρως υβριδική τεχνολογία που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες και περιλαμβάνει έναν 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων με ισχύ 69 kW (91 hp) και δύο ηλεκτροκινητήρες,  έναν 36 kW και έναν 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator – αυτός παίζει το ρόλο της μίζας και του δυναμό) επιτυγχάνει έως και 40% μείωση της κατανάλωσης στην πόλη, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το νέο Renault Arkana E-TECH Hybrid επιτυγχάνει συνδυαστική κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ. και 112-117 g/km εκπομπές CO2 (τιμές WLTP).

Από κει και πέρα, το νέο Renault Arkana είναι πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού για ασφαλέστερη οδήγηση. Μεταξύ αυτών και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα – με το ευφυές cruise control να αναλαμβάνει όχι μόνο να κρατάει αυτόματα απόσταση ασφαλείας από τον προπορευόμενο, αλλά και να ακινητοποιεί τελείως το αυτοκίνητο, αν χρειαστεί, και να το θέσει ξανά σε κίνηση στη συνέχεια.

Αυτά τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες – Οδήγηση, Στάθμευση και Ασφάλεια – και όλα μαζί εντάσσονται στην παλέτα συστημάτων Renault EASY DRIVE.

Ενώ χάρη στο οικοσύστημα Renault EASY CONNECT, το νέο Arkana είναι απόλυτα δικτυωμένο, μέσω της εφαρμογής MY Renault και του νέου συστήματος πολυμέσων Renault EASY LINK. Το σύστημα παρέχει μόνιμη δικτύωση 4G και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρονται από συνεργάτες όπως η Google (εύρεση διευθύνσεων) και η TomTom (πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και περιοχές κινδύνου).

Όλα τα διαθέσιμα συστήματα, ξεκινώντας από τις πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης και της πλοήγησης “door to door” με πληροφορίες για το σημείο του προορισμού που αποστέλλονται στο αυτοκίνητο, και φτάνοντας μέχρι τον χειρισμό του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως με εντοπισμό της θέσης του αυτοκινήτου και τηλεχειρισμό των θυρών, στοχεύουν στο να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία δικτύωσης, τόσο μέσα στο αυτοκίνητο όσο και έξω από αυτό με τη βοήθεια του smartphone του οδηγού.

Το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK και η ενσωματωμένη χαρτογράφηση προσφέρουν, επίσης, αυτόματες και τακτικές “Over the Air” ενημερώσεις χαρτών.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον τιμοκατάλογο κάνοντας κλικ εδώ

(ΠΗΓΗ : https://tvxs.gr )