Ε, όχι και να ζητάει η Εκκλησία τα ρέστα από τον Μόσιαλο!

Βασίλης Σκουρής

Έχει δίκιο ο Λακόπουλος: Αν η Εκκλησία της Ελλάδος αναζητά τον δικό της Σαλμάν Ρούσντι, ατύχησε! Ερώτημα γιατί η κυβέρνηση δεν καλύπτει πολιτικά τον εκπρόσωπο της χώρας στους διεθνείς οργανισμούς-η τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας που τον «αδειάζει», είναι άραγε και θέση του Μαξίμου;

Αποτελεί ένα μεγάλο λάθος της Ιεραρχίας η πρωτοφανής στοχοποίηση του Ηλία Μόσιαλου για μια χιουμοριστική (ακόμα και αν ήταν πολιτικά λαθεμένη) ανάρτησή του! Είναι δε απορίας άξιον πώς ο ηπίων τόνων Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επέτρεψε μια τέτοια ανακοίνωση.

Και, όντως, πάει πολύ η Ιεραρχία να στοχοποιεί τον Ηλία Μόσιαλο όταν:

-Στους κόλπους της βρίσκονται τουλάχιστον έξι ανεμβολίαστοι μητροπολίτες, εκατοντάδες κληρικοί που αρνούνται να κάνουν το εμβόλιο , ενώ στα μοναστήρια ο κορονοϊός κάνει «πάρτι»!

-Χρησιμοποιήθηκαν οι άμβωνες προκειμένου να συγκροτηθεί και να πάρει τις όποιες διαστάσεις έχει σήμερα το αντιεμβολιαστικό κίνημα.

-Καθημερινά στέλνονται μηνύματα «ξενοιασιάς» από λειτουργίες και άλλες θρησκευτικές εκδηλώσεις, με κληρικούς χωρίς μάσκες κοκ, ενώ η Εκκλησία προσποιείται (σε πλήρη παρασκηνιακή συνεννόηση με το Μαξίμου) ότι δεν διαθέτει μηχανισμούς ελέγχου ώστε να εφαρμόζεται η απόφαση για είσοδο των πιστών στους ναούς με την πραγματοποίηση τεστ για τους ανεμβολίαστους.

-Οι αντιεπιστημονικές θεωρίες για μη ύπαρξη κορονοϊού και για την …επικινδυνότητα των εμβολίων χρησιμοποιούνται (άκουσον-άκουσον) από μια ομάδα ιερωμένων και ως «όπλο» στη μάχη της διαδοχής, που ατύπως και παρασκηνιακά διεξάγεται στην Εκκλησία της Ελλάδας.

Θα πει κανείς –και δικαίως- ότι η επίσημη Εκκλησία και δη ο Αρχιεπίσκοπος και κάποιοι «φωτισμένοι Ιεράρχες» δεν υιοθετούν τις παραπάνω αντιεπιστημονικές θεωρίες. Ναι, αλλά και δεν ανοίγουν πραγματικό μέτωπο μαζί τους, φοβούμενοι τις ισχυρές αντιδράσεις που θα υπάρξουν.

Με την επίθεση στον Ηλία Μόσιαλο, πάντως, δημιουργείται το ερώτημα γιατί ο πρωθυπουργός δεν τον έχει καλύψει δημοσίως. Και, βεβαίως, δημιουργείται το ερώτημα εάν το «άδειασμα» της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στον εκπρόσωπο της χώρας μας στους διεθνείς οργανισμούς εκφράζει και την κυβέρνηση.

Η στήλη αναδημοσιεύει, πάντως, το άρθρο από τη στήλη του Γιώργου Λακόπουλου στο iEidiseis ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ για το θέμα, που το βρήκε εξαιρετικό –και το συνυπογράφει- αλλά και τη δήλωση του πρώην υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη:

Τι γράφει ο Γιώργος Λακόπουλος

Με τον τίτλο «Ηλίας Μόσιαλος: Ρούσντι» ο Γιώργος Λακόπουλος γράφει στις ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ στο iEidiseis:

“Σε ποιόν οφείλει η ελληνική κοινή γνώμη την πληρέστερη ενημέρωση που χρειάζεται στον καθένα για να ορθώσει τείχος στην επίθεση ου COVID-19;

Πάντως όχι στον υπάκουο Τσιόδρα. Ούτε στους μαϊντανούς, που κάνουν καριέρα στην τηλεόραση

Αν υπήρχε βραβείο «εθνικού ενημερωτή» στην περίοδο της Πανδημίας, θα το έπαιρνε ο καθηγητής Ηλίας Μόσιαλος .

Από την αρχή δίνει ασφαλείς και χρήσιμες οδηγίες, χωρίς συγκρουσιακές επιδιώξεις .

Λίγοι γνωρίζουν ότι καθηγητής του LSEδεν αντιμετωπίζεται πλέον από τον Πρωθυπουργό, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Δημοκρατίας σε διεθνείς οργανισμούς για τον κορονοϊό .

Όταν ο Μητσοτάκης λέει ότι «ακούει τους επιστήμονες», εννοεί ότι ακούει μόνο όσους του λένε ότι τον βολεύει.

Ακόμη χειρότερα: όσους τους λέει ότι ίδιος τι θα του πουν. Πες κι εσύ Σωτήρη..

Στη Βουλή ήταν σαφής για τον διακεκριμένο ακαδημαϊκό που μεταφέρει στη χώρα τη διεθνή γνώση και εμπειρία: «Δεν συμφωνώ με τον κύριο Μόσιαλο».

Ως συνήθως, απέκρυψε ότι δεν τον ρωτάει καν.

Κάποιος όμως έπρεπε να το πει στον Αρχιεπίσκοπο ώστε να μην εκδίδει η Ιερά Σύνοδος ανακοινώσεις κατά του Μόσιαλου, ως «αντιπροσώπου» της χώρας.

Να μην του προσάπτει ότι «δεν μπορεί να επικαλείται το επιχείρημα της ιδιωτικότητας για την ρατσιστική συμπεριφορά του, όταν κατέχει θέσεις κρατικής ευθύνης και εκφράζεται δημοσίως».

Ένα χιουμοριστικό λογοπαίγνιο για τις μάσκες, με θέμα τη …Φάτνη που ανάρτησε ο καθηγητής, προκάλεσε χριστουγεννιάτικη διολίσθηση σε αντιδράσεις φονταμενταλισμού .

Σαν τους μουλάδες του Ισλάμ, που προγράφουν όποιον σκιτσάρει τον Προφήτη.

Πάνω από δυο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο πιστεύουν, -με τεκμήριο τη δηλωμένη θρησκεία τους-ότι μια παρθένα μύρισε τον κρίνο και έμεινε έγκυος.

Δικαίωμα τους- ο καθένας ασπάζεται όποιο δόγμα θέλει και στους άλλους δεν πέφτει λόγος.

Δεν νοείται όμως η Ιερά Συνοδός να εκπίπτει σε οιονεί αφορισμό μιας χιουμοριστικής ανάρτησης, με το επιχείρημά ότι προβάλλει την χριστιανική πίστη.

Η Ιεραρχία υπερασπίζεται την Θεοτόκο με σκοταδιστική ανακοίνωση, στην οποία ωστόσο αναφέρει ότι< «δεν έχει ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης».

Αν έχει κάποιος δικαίωμα να αναφέρεται, ακόμη και με λογοπαίγνια , στις μάσκες κατά του ιού είναι ο Μόσιαλος.

Πάντως όχι όσοι εξέδωσαν ανακοίνωση εναντίον του μετά από «συναφείς διαμαρτυρίες μελών της Εκκλησίας που περιήλθαν σε γνώση μας».

Η Εκκλησία παραμένει εστία αντιεμβολιασμού και παραβίασης των κανόνων προφύλαξης.

Το ενδιαφέρον της Ιεράς Συνόδου είναι υποκριτικό, όταν επιτρέπει από άμβωνος αντιεπιστημονικά κηρύγματα.

Ο καθηγητής του LSE ούτε «φανατικός» είναι, ούτε «έλλειψη σεβασμού στην πίστη των άλλων τον διακρίνει».

Είναι απλώς επιστήμονας, με ανοικτό μυαλό και ελευθερία έκφρασης. Συνεπώς η ανάρτησή του δεν θα μπορούσε να είναι «προσβλητική», ούτε …»ρατσιστική»!

Αν η Εκκλησία της Ελλάδος αναζητά τον δικό της Σαλμάν Ρούσντι, ατύχησε”.

Τι δήλωσε ο Νίκος Φίλης

Η δήλωση του Νίκου Φίλη έχει ως εξής:

«Η ενασχόληση της Ιεραρχίας με τη χιουμοριστική ανάρτηση του καθηγητή Μόσιαλου και η «ιερή οργή» που την κατέλαβε, οδήγησε στην έκδοση ανακοίνωσης με ύφος Μεγάλου Λογοκριτή, καθώς και με έμμεσες υποδείξεις αναφορικά με τη θέση του κ. Μόσιαλου στους Διεθνείς Οργανισμούς.

Η Ιεραρχία που δεν ανέχεται ούτε καν μια χιουμοριστική νότα, είναι η ίδια που καλύπτει πλήθος Ιεραρχών, απλών κληρικών και λογής-λογής «πνευματικών», οι οποίοι καθημερινά παίρνουν στο λαιμό τους αθώους πιστούς επειδή αυτοί εμπιστεύονται τα αντιεπιστημονικά κηρύγματα ή τις «θεόπνευστες» συμβουλές τους

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επιτίθεται στον κ. Μόσιαλο την ώρα που αυτός σηκώνει ένα σημαντικό βάρος στην επιστημονική ενημέρωση του κοινού ενώ την ίδια στιγμή (η ΔΙΣ) «καταπίνει την κάμηλο» του ανορθολογισμού, του φανατικού αντιεμβολιασμού και του ακραίου ζηλωτισμού στις γραμμές της.

Κι αντί να υιοθετεί ιδία βουλήσει τα ενδεικνυόμενα από την επιστημονική κοινότητα μέτρα, διαπραγματεύεται δυο χρόνια με τη «Δεξιά του Κυρίου», εξαιρέσεις από τις ρυθμίσεις ή την κατά το δυνατόν χαλαρότερη εφαρμογή τους στους ναούς και στις εκκλησιαστικές εκδηλώσεις. Το φαινόμενο «αμάσκωτων» Ιεραρχών ή ιερέων, στον «αγιασμό» σχολείων, στις λειτουργίες ή σε κηδείες είναι καθημερινό και άκρως προκλητικό.

Αντί η Διαρκής Ιερά Σύνοδος να ασχολείται με χιουμοριστικά σκίτσα και να κυνηγάει «αιρετικούς», ας βρει την έμπνευση και τη δύναμη να ανταποκριθεί στην αποστολή της που είναι η προστασία της ζωής, να έρθει κοντά στην αγωνία εκατομμυρίων πιστών και να αναλάβει το ρόλο που της αναλογεί στην αντιμετώπιση της πανδημίας, αρχίζοντας από «τα του οίκου της». Όπως ήδη κάνουν συγκεκριμένοι Μητροπολίτες και άλλοι φωτισμένοι εκκλησιαστικοί παράγοντες.

Δισταγμοί και καθυστερήσεις, και πολύ περισσότερο αναθέματα, δεν δικαιολογούνται με πάνω από 20.000 νεκρούς συμπολίτες μας και ενώ επελαύνει η μετάλλαξη ”Όμικρον”».

ΠΗΓΗ : https://www.ieidiseis.gr

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Send this to a friend