Οι σωστές ασκήσεις για να χάσετε βάρος

Οι ειδικοί μας προτείνουν στοχευμένες ασκήσεις για καύση του λίπους και αποτέλεσμα με διάρκεια στο σώμα μας.

Δεν υπάρχουν μυστικά ή αλάνθαστες φόρμουλες στην προσπάθεια για απώλεια βάρους, πέρα από την άσκηση και μια ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο πολλές φoρές νιώθουμε πως γυμναζόμαστε χωρίς να βλέπουμε κανένα αποτέλεσμα στο σώμα μας. Αυτό σημαίνει πως ίσως κάνουμε λάθος συνδυασμό ασκήσεων ή και λάθος μορφή άσκησης που δεν ταιριάζει στο μεταβολισμό μας, γι’ αυτό και ζητήσαμε τη γνώμη του προπονητή και διευθυντή του JG Fitness Coaching Javier González.

ΓΙΩΤΑ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

“Η ενδυνάμωση είναι η καλύτερη επιλογή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας απώλειας βάρους”. Γιατί όμως οι ασκήσεις με βάρη είναι τελικά τόσο αποτελεσματικες; “Είναι εύκολο να συνδέσουμε την καρδιοαγγειακή προπόνηση με απώλεια θερμίδων και με την άποψη πως όσο πιο πολύ ιδρώνεις, τόσο περισσότερο λίπος καις. Η αλήθεια είναι όμως πως αυτή η μορφή προπόνησης είναι ο πιο υγιής τρόπος για απώλεια λίπους και χτίσιμο μυϊκής μάζας, και μάλιστα με διάρκεια, διατηρώντας και την απαραίτητη ελαστικότητα στο δέρμα μας.

Ο ίδιος μας προτείνει και μια σειρά από συμβουλές που μπορούμε να εφαρμόσουμε:

Το workout

Ο κανόνας 70/30

Το γεγονός πως τα βάρη είναι η πιο αποδοτική μορφή άσκησης, δεν σημαίνει πως άλλα είδη προπόνησης όπως η αερόβια άσκηση, δεν έχουν αποτέλεσμα. Ο συνδυασμός πολλών διαφορετικών ασκήσεων είναι που ενεργοποιεί τους μυς και επιταχύνει το μεταβολισμό. Προσπαθήστε να ακολουθήσετε τον κανόνα 70/30, που στην πράξη σημαίνει πως το 65% με 70% θα είναι αφιερωμένο σε ασκήσεις με βάρη και το 30% με 35% θα περιλαμβάνει καρδιοαγγειακές ασκήσεις υψηλής έντασης. Εναλλακτικά το 30% μπορεί να περιλαμβάνει και ασκήσεις pilates.

Ο κανόνας των 2/3 για τις δύσκολες περιοχές

Πολλές φορές προσπαθούμε να χάσουμε βάρος σε συγκεκριμένες πιο επίμονες περιοχές, όπως τα μπράτσα, η κοιλιά, οι γλουτοί. Σε αυτή την περίπτωση κάθε workout θα πρέπει να περιλαμβάνει σίγουρα δύο με τρεις ασκήσεις ενδυνάμωσης της συγκεκριμένης μϋικής ομάδας, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Οι πιο αποδοτικές ασκήσεις για κοιλιακούς και τρικεφάλους

Για να δείτε αποτέλεσμα στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες δοκιμάστε:

Για τους τρικεφάλους: Βαθιά καθίσματα, κλοτσιές με βάρη στα πόδια, push-ups.

Για τους κοιλιακούς: Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες, mountain climbers, ψαλίδια, άρσεις λεκάνης με τα πόδια τεντωμένα.

Δημοσιεύτηκε στο Vogue.gr – Διαβάστε περισσότερα εδώ 

(ΠΗΓΗ : https://www.kathimerini.gr)

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

 

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Send this to a friend